Elérhetőségek

Cégadatok
Cégnév: Grynaeus Lászlóné EV
Nyilvántartási szám: 56219232
Adószám: 76272839-2-42
Banki adatok
Bankszámlaszám: Raiffeisen Bank
12011416-01436413-00100007
Tárhelyszolgáltató
Tárhely.Eu Szolgáltató Kft.
1144 Budapest, Ormánság u. 4/A. X. em. 241.
 

Kérdésed van? Tedd fel nekünk!



Emailinfo@pizzataxibudapest.hu

Tedd fel a kérdésedet az űrlapon, vagy ha úgy kényelmesebb, írd meg a saját leveleződből email-en – mindkét esetben ugyanarra a címre érkezik meg az üzeneted, és igyekszünk rá minél hamarabb, munkanapokon legkésőbb 24 órán belül válaszolni!

 

Általános szerződési feltételek

Érvényesség és hatály

Ezen Általános Szerződési Feltételek lépnek hatályba a www.pizzataxibudapest.hu honlapon keresztül történő megrendeléskor. Az ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.pizzataxibudapest.hu weboldalon (továbbiakban: Webáruház) található elektronikus áruházában keresztül történik.

A Webáruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény ("Ektv.") szabályozza, azzal, hogy a jelen ÁSZF-el mellőzésre kerülnek az Ektv. 5.§ (2) és a 6.§ (1)-(2) bekezdéseiben foglaltak, ezt Vevő tudomásul veszi. A jelen ÁSZF-ben foglaltak - így a szállításra és megrendelésre vonatkozó feltételek is - továbbá a Weboldalon feltüntetett árak csak és kizárólag a Webáruházban történő vásárlás (interneten keresztül történő megrendelés) esetén érvényesek. A szerződéskötés nyelve magyar.

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a mindenkor hatályos magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény ("Ptk.") és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény ("Ektv."), a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, valamint az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. tv. ("Infotv.") vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

Megrendelés

Miután a megrendelő kitölti a megrendelő űrlapot, majd lenyomja a „Leadom a megrendelést” gombot, elektronikus úton szerződést köt velünk, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik. A megrendelő űrlap beküldésével a megrendelő elismeri, hogy a Gyöngyvásár Bt. általános szerződési feltételeit, megrendeléssel, házhoz szállítással kapcsolatos tájékoztatását megismerte, elfogadja, és magára nézve kötelezőnek tekinti. Megrendelését 30 napon belül következmények nélkül visszamondhatja írásban, az info@pizzataxibudapest.hu e-mail címen. A szerződést a megrendelő lap kitöltésével és elküldésével a Gyöngyvásár Bt-vel köti a megrendelő.

A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja. Az iktatás a vásárló rendeléskor megadott adatainak, rendelt termékének nevének és árának adatbázisba mentésével történik.

A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 1 évig őrzi, ahhoz a szerződő bármikor hozzáférhet. A hozzáférés módja: a vásárló jelzi ilyen jellegű igényét az info@pizzataxibudapest.hu e-mail címen, a szolgáltató pedig 2 napon belül válasz e-mailben elküldi a szerződést.

A www.pizzataxibudapest.hu oldalon történt rendelésével minden vásárló kijelenti, hogy elfogadja jelen üzletszabályzatot, tisztában van a rendelés menetével.

Minden beérkezett megrendelést követően rendszerünk automatikus visszaigazolást küld legkésőbb 48 órán belül a megrendelés beérkezéséről, amellyel jelezzük megrendelőink felé, hogy rendszerünk fogadta és tárolja a megrendelést. Ezen üzenet függetlenül a raktárkészlettől, minden megrendelést követően megérkezik a megrendelő elektronikus postafiókjába.

A megrendelés visszaigazolását jelző e-mail tartalmazza a megrendelő rendeléskor megadott adatait, és az e-mail tárgymezejében egyértelműen utal annak rendelést igazoló tartalmára.

Amennyiben a megrendelést visszaigazoló üzenet nem érkezne meg 48 órán belül a megrendelő postafiókjába, az esetben a megrendelő azaz fogyasztó MENTESÜL AZ AJÁNLATTÉTELI KÖTÖTTSÉG ALÓL, tehát nem köteles csomagját sem átvenni, sem kifizetni, így megrendelését semmisnek nyilváníthatja.

Magatartási kódex

A Szolgáltató magatartási kódexnek nem veti magát alá.

Termékek

A termékek mértékegysége darabszám, így az egységárak „per darab” módon értendők.

Házhozszállítás

A www.pizzataxibudapest.hu oldalon megrendelt termékeket minden esetben az MPL Futárszolgálat viszi házhoz a csomag feladásától számított legkésőbb 2 munkanapon belül. A csomag feladásáról emailben tájékoztatjuk a Megrendelőt. A csomagokat kizárólag Magyarország területén szállíttatjuk ki. A termék és a házhozszállítás ellenértékét előzetesen az interneten keresztül bankkártyával, Barion-egyenleggel vagy átutalással, a futárnál utánvétes formában, készpénzben vagy bankkártyával lehet kifizetni. Az aktuális szállítási díjról a megrendelő oldalon kap tájékoztatást a megrendelő. A szállítás költsége minden esetben közvetlen módon, BRUTTÓ összegben szerepel az adott termék megrendelő oldalán.

Számla

A futárszolgálat által kiszállított csomagban lesz megtalálható a papír alapú számla minden esetben.

Adatvédelmi tájékoztató

A regisztrált látogatók illetve vásárlók személyes adatainak felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának értelmében történik. Minden résztvevőnek joga van elérni, helyesbíteni vagy törölni bármely, akár az összes általa megadott információt. Emailben várjuk vevőink ilyen irányú kéréseit, melyeket 2 munkanapon belül teljesítünk (info@pizzataxibudapest.hu).

A www.pizzataxibudapest.hu oldalon a vásárlók adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja, azokat harmadik személy részére hozzáférhetővé nem teszi.

Jótállás

A weboldalon forgalmazott termékek nem tartoznak a jogszabály szerint kötelező jótállású termékek körébe, így a weboldalon forgalmazott termékekre nem vonatkozik hivatalos jótállás.

Szavatosság

Az Európai Unió szabályai szerint a Szogáltató által forgalmazott termékre kötelező érvénnyel vonatkozik a szavatosság. Ennek időtartama 2 év. A szavatossággal az eladó felelősséget vállal azért, hogy az eladáskor hibátlan terméket adott át a vevőnek, tehát nincs olyan rejlett hibája, amely csak későbbi fog kiderülni.

Egy termék akkor minősül hibásnak, ha

Garancia és jótállás

A www.pizzataxibudapest.hu Felhőtlen Garanciájának pontos részletei:

A weboldalon forgalmazott termékre a már ismert szavatosságon túl, a Szolgáltató egy kiterjesztett szavatosságot biztosít. Ezen szavatosság független az előírt jogszabályi szavatosságtól és nem helyettesíti vagy pótolja azt. A kiterjesztett szavatosság www.pizzataxibudapest.hu weboldalon használt megfogalmazása a „Felhőtlen Garancia”. Ezen garancia feltételeit a Szolgáltató határozza meg és a vásárló magára nézve kötelezőnek ismeri el azokat a megrendelés gomb lenyomásával. A garancia tartalmazza a vételár teljes, maradéktalan visszatérítését a megrendeléskor történt fizetéssel azonos módon, a megrendelt termék kézhezvételétől számított 30 naptári napon belül.

Amennyiben az adott termékre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet rendelkezései az irányadóak, akkor a jótállási igény a kifizetést igazoló bizonylattal együtt, a termék fogyasztó részére történő átadástól számított egy évig érvényesíthető.A fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézése tekintetében a 49/2003. (VII.30.) GKM rendelet helyébe 2014. május 14-én a 2013. évi V. törvény (új Ptk.) szabályai léptek, az abban foglaltak az irányadók minden egyéb, tartós fogyasztási cikknek nem minősülő termék esetében. Nem érvényesíthető a garanciális igény, ha a hiba a rendeltetésellenes vagy a játékszabályban, illetve kezelési útmutatásban foglaltaktól eltérő használat, szakszerűtlen szállítás vagy tárolás eredménye, vagy a terméken kívül álló ok következménye, vagy a terméket más már javította, illetve ha a javítás lehetetlenné válik a gyártó, az értékesítő vagy a szerviz működési körén kívül álló okból.

Elállási jog

A megrendelő 14 munkanapon belül a vásárlástól indoklás nélkül elállhat. Ebbe beletartozik a 14. nap is, így a 14. napon érvényesített igények jogszerűek, a fogyasztó ekkor még maradéktalanul élhet az elállás jogával. Az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor a terméket átvette. Amennyiben a megrendelő elállási jogával él, úgy a Szolgáltató köteles a Fogyasztó által kifizetett teljes összeget haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríteni. A „Felhőtlen Garancia” révén a Gyöngyvásár Bt. erre 30 naptári napot vállal.

Az elállás menete szerint a fogyasztó köteles a terméket ép állapotban KÖVETHETŐ postai vagy futárszolgálati úton legkésőbb 14 napon belül eljuttatni a Szolgáltatóhoz. A visszajuttatás tényét és igényét a fogyasztó köteles a Szolgáltató felé jelezni, és annak visszajelzését megvárni. Az előzetes egyeztetés nélkül küldött csomagokért technikai okok miatt a Szolgáltató nem tud felelősséget vállalni. A fogyasztó köteles az elállási jog gyakorlási szándékának bejelentésétől számított 14 napon belül visszajuttatni az ép termékeket a Szolgáltatóhoz.

A Fogyasztó köteles a teljes megrendelt csomagot visszajuttatni a Szolgáltatóhoz, sérülésmentesen. Amennyiben hiányos csomag érkezik vissza, a Szolgáltató nem köteles visszafizetni a vételárat.

A Fogyasztó elállási jogának gyakorlásával összefüggésben köteles a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatos költségeket állni, egyéb költségek, díjak viselésére azonban nem kötelezhető. Amennyiben a Fogyasztó a visszaszolgáltatott terméket nem rendeltetésének megfelelően használta, úgy a Szolgáltató követelheti ebből eredő kárának megtérítését.

Amennyiben a fogyasztó a 14 napon belül van és a termék ép állapotban van, az esetben a visszaküldés költségén túl semmi más költség nem terheli az elállási jog érvényesítése során.

Az elállási jog gyakorlásához a nyilatkozatminta itt tölthető le.

Panaszkezelés

A panaszkezelés módja

Panaszos ügyekben a megrendelő panaszát az info@pizzataxibudapest.hu e-mail címen jelezheti. A Szolgáltató a panaszos ügyet kivizsgálja és visszajelez a panaszosnak. A panaszos ügyeket, reklamációkat, révén a kommunikáció elektronikus úton zajlik, a szolgáltató ezen elektronikusan tárolt üzenetek segítségével jegyzőkönyvezi. A hivatkozás alapja tehát az elektronikus üzenet.

Panaszos termékek visszaküldésének módja

A megrendelő a reklamáció tárgyát képező terméket a Szolgáltatóval előre egyeztetett módon és időben küldheti vissza a Szolgáltatónak. Az előre nem egyeztetetten érkező panaszos termékek átvételét a Szolgáltató nem tudja garantálni, azok átvételéért felelősséget nem vállal.

Panaszkezelés helye

Grynaeus Lászlóné EV
1162 Budapest,
Bekecs u. 79.

Elérhetőség panaszos ügy esetén

E-mail cím: info@pizzataxibudapest.hu

RendbenCookie-t (sütit) használunk az oldalunkon a jobb felhasználói élmény és szolgáltatás érdekében. További részletek